Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2009 10:57 - Врагът на моя враг е мой приятел
Автор: nikola36 Категория: Политика   
Прочетен: 1361 Коментари: 0 Гласове:
0



                            Ей бунаци,дребни човечета,незнаете ли тази приказка?Виждате ли по -   
далеч от носа си?Ако гласувам(което няма да сторя)по какво да ви избирам?Може би
 по броя на буквите в имената на тъй наречените"лидери".В СДС бях в самото начало,
бях доста напред в иерархията-отвратих се и се оттеглих с надежда,че  "пяната" (според
Константин Коцев)с времето ще се изчисти.УВИ! Дясната идея се оказа апетитна софра
 и чевръстите момчета добре се възползват от това,като че ли забравят ,че основната задача  на дясното е да натика комунизма (под всякаква форма)във фризера.
                          БОЙКО,КОСТОВ,МАРТИНЕ,ЯНЕ,ВОЛЕНЕ и останалите  псевдо" антикомунисти" ще ви щракне ли "пипето" каква ехидна  серьоженска усмивка ще видите
след изборите, ако продължавате с"дай си ми куклите,вземи си парцалите".Заровете
томахавките,абстрахирайте се от всичко ,включително и ЕС,"освободете  " България.
Моментът е "сюблимен",сега или България остава за дълго "под робство".
                          Д ано за тия няколко дни "порастете" и проумеете простата истина.
                                                  АЗ КАЗАХ, ВИЕ ДЕЙСТВАЙТЕ!



Тагове:   враг,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikola36
Категория: Политика
Прочетен: 36151
Постинги: 35
Коментари: 17
Гласове: 71
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол